Friends will be friends....

When you're in need of love they give you care and attention
When you're through with life and all hope is gone
Hold out your hand'cos friends will be friends - right till the end.



För det är just vad du är min fina vän.
Snart skall jag bege mig iväg för att träffa en god vän.
En vän jag inte sett på ett år.
En vän som alltid finns i mitt hjärta.
En vän med ett väldigt stort hjärta.
En vän som alltdid får mig att le.
En vän som tagit mig genom mycket.
En vän som jag vill ha och kommer ha i mitt liv för evigt.
En sådan vän är du min vän.

Snart beger jag mig som sagt till staden för att träffa Pluttis som jag inte sett på ett  helt år. Känns dock som vi sågs senast igår, eller något ditåt, det kan aldrig gå för lång tid. Vi kommer ha så himla mycket att prata om, så himla kul att bara kunna uppdatera varandra på livet. Då det händer en hel del på ett år. Cafe 60 blir det, en riktig klassiker. Vi har också bestämt oss för att göra detta till vårt place och vår grej, vi skall ses en gång i månaden och fika samt uppdatera varandra på livet, på Cafe 60, hur mysigt som helst, grymt! Men nu är det dags för mig att lägga på ett kål.


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2011-10-03 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!