Jag vill såååå mycket

Jag vill vara glad.
Jag vill vara bekväm.
Jag vill skratta.
Jag vill gråta.
Jag vill vara stark.
Jag vill ha ett liv.
Jag vill åka till Umeå.
Jag vill åka till Linköping.
Jag vill åka till Örebro.
Jag vill bli av med all ångest.
Jag tror jag vill plugga.
Jag tror jag vill bli specialpedagog.
Kankse.
Jag vill tillbaka till London.
Krama min syster.
Jag vill ha dansen tillbaka.
Min grupp, mina vänner.
Min trygghet.
Jag  vill ha en hund.
En Millow.
Jag vill till Skogås.
Jag vill ha en egen lägenhet.
tillsammans med min bästa.
Jag vill att ni ska förstå.
Jag vill, jag vill, jag vill....

Hmmmmm.....


Kommentarer
Postat av: Royana

Det där med att man vill mycket men inte riktigt vet hur man ska börja är väldigt förstålig just exakt i denna stund!

2011-09-20 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!