Like I'll never feel again

Sov inget vidare.
Om jag sov överhuvudtaget.
Från en sida till en annan.
Gav upp vid sjutiden.
Hörde liten på undervåningen.
Möts av två leeende, underbart!
Lagom trött.
Frukost och springa mot bussen.
Öppna förskolan.
Det var lite för mycket där.
Gick ut för lite luft.
Rastlös andnöd och tårar.
Lugnade mig och gick in igen
Då var det dags att gå, lite småskönt.
En sväng på staden innan ångesten tog över IGEN.
Trött på livet, oja.
Anyway, senare blev det hemmafix.
Barnpasssning/mys för min del, like.
Så otroligt mysisgt vi haft det, jag och lilla V.

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!