Mama I'm coming home

Sorgligt.
Lite smärtsamt.
Sitter nu på bussen hemåt.
Lämnat extra familjen och påväg hem till familjen.
Har haft det hur bra som helst, trots allt, trots mig kankse jag ska skriva.
Lilla V har blivit så stor, dem växer så snabbt. Han kan gå nästan springa, galet.
Liten gör mig verkligen glad och inte bara han utan också hans underbar mor.
Vi har delat gamla minnen, smärtsamma men också underbar. skrattat och gråtit, ja vad säger man? På något sätt tror jag nog att ödet förde oss samman för länge sedan, massa kärlek.
Tackar allra hjärtligast för dessa underbara dagar, jag kommer igen. Snart!

Kommer sakna.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin i håret!! :) <3

2011-09-28 @ 00:08:58
URL: http://powerpippii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!