Veckans Londonplaner

Tiden går snabbt när man har roligt...

Måndag - Möta Upp Syrran på stan, handla och planera veckan

Tisdag- Vilodag, lycka till, känner mig lagom rastlös men samtidigt så sjukt trött och sliten.
Ogilla att vara sjukling. Blir till att plocka lite här hemma, men mest försöka ta det lugnt, inte min starkaste sida som sagt.

Onsdag - Vara kulturell och besöka ett av Londons alla museum samt äta ute, hm. (selfridge)

Torsdag
- En ta hand om sig själv/mys dag/kväll med vin och hemmaspa.

Fredag - Besöka Harrod, just for fun. Det är trots allt tredje gången jag är här nu och har fortfarande inte satt min fot där, ett Londonmåste.

Lördag-  Byebye London hello Stockholm. Klockan 9.40 lyfter mitt plan hem mot Stockholm och mitt liv väntar på mig.

Jupp ungefär sär här kommer min sista vecka här i London se ut tillsammans med systeryster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!