Hur blir jag hel igen när du tog sönder mig?

Okej försökt blogga nu sedan jag kom hem typ vid halv sex....here we go.
Blev inget friskis idag heller, mormor kommer bli besviken men nya tag i morgon, känner dock som om jag säger det varje dag...men i morgon smäller det, finns inget som kan stoppa mig, mer än jag. Lyckadades i allafall ta mig till skolan för att titta på lillebror som skulle dansa, mamma fick dock filma för jag kunde inte sluta skaka, drog typ en lättad suck när hon väl dök upp. Hann även byta några ord med "storasyster" saknar henne mycket, hoppas vi kan ses snart. Fick några härligt goa kramar också på köpet! Träffade även en annan person som jag inte var lika glad att se, gav henne en kall kram och försökte sedan undvika prat, kände dock en stor saknad efter lillprinsen, det gjorde ont, riktigt ont , var tvungen att samla mig lite. Undrar om jag någonsin kommer hitta tillbaka? Nu är jag helt slut...men ska bli lite stavgång och sedan filmmmys med bästa Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!