ingen rubrik



uppe "tidigt" fått i mig frukost, yäy. Kankse inte riktigt den frukost jag tänkt mig så det känns väl sådär men men får leva med det. Funderar på gröt till lunch, grymt sugen. Annars har jag slängt i mig snart tre koppar kaffe och börjar väl smått vakna, smått i alla fall. Om cirka en timme så blir det förhoppningsvis övningskörning med papi. Lite dåligt samvete för vad jag skrev igår men alla har vi väl bra och dåliga dagar och han verkar lugnare idag, kankse har han släppt gårdagens problem, man kan ju hoppas. Sedan blir det troligtvis en promenad med mormor efter övningskörandet...kankse spelar vi lite kort också med tanke på det lagom kuliga vädret. Pensionärsvarning, jag vet...För övrigt sitter jag inlidad i min teddyfilt, det är lite kyligt. Ska nog ta och gosa en stund framför  tv:n, utan att somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!