Irriterad

Är typ fortfarande lika trött som innan så nu blir det kaffe, mumma!
Blir inte friskis idag heller, pallar inte. Ska dock bli en promenad med mormor och dryga timmen. Innan dess ska jag försöka kicka pappa i baken så vi kommer i väg och kör lite brum brum bil. Är dock irrterad på honom, jävligt irriterad...för det första lägger han tid och kraft på saker som han ändå inte kan förändra och hans humör går ut över alla andra och han är fett negativ, blir bara så irriterad och dessutom låter han totalt nedlåtande mot mig när jag säger att vi ska ut och köra, palla attityden, jag försöker ju. Dessutom satte han igång en disskussion i förmiddags som också kändes jävligt onödigt om personen eller snarare familjen som jag nämnde i gårdagens inlägg, något han också verkat ha hakat upp sig på och kände att han tog deras parti, blir så less bara. Jag befinner mig där jag befinner mig, take me as I am or watch me go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!