Raindrops keep falling on my head

Är helt slut efter yttligare två timmars övningskörning, gick sådär men gav inte upp iallafall och återigen övning ger färdighet...
Är inte på jätte bra humör och i stort behov av kramar och närhet, men då skulle jag nog börja gråta. Kände mig grymt irriterad när jag kom och ingen gjort mat... Idag skulle vi inte ens äta efter mitt recept, min planering ... Visst mamma har hemtenta men jag orkar inte hur mycket som helst jag heller, men om jag ska äta regelbundet vilket är ett mål så hör jag det hellre själv.

Ligger nu under min teddyfilt och bara är vilket jag lär fortsätta med resten av kvällen och ute öser regnet ner, rätt mysigt älskar ljudet av regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!