Rallybrud

Haha kanske ingen rallybrud men idag fick jag smaka på trafik, det var spännande men också läskigt och kan inte låta bli att trycka ner mig själv att det ändå inte duger men men det kanske kommer. Efter körningen speedade jag iväg med stavarna i högsta hugg och mötte upp mormor, vi gick en och en halvtimme sedan fortsatte jag själv knappt en halvtimme, nu kommer mitt dagliga mål vara två timmar om dagen, skönt! Nu har jag stoppat i mig eftermiddags Ellis som blev en smörgås och måltidsdryck samt en banan nu gosar jag framför tv:n under teddyfilten och snart dags att laga middag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: exakt! Tillslut kan de bli så att jag bara börjar skratta åt mig själv över hur fjantig jag faktiskt är, men what to do! tack fina du! Kram

2012-04-26 @ 15:47:36
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!