Stavgång<3

Rätt nöjd med mig själv efter att efter mycket om och men tagit en två timmar lång promenad med mormor. Jag har funnit en träning jag riktigt trivs med nämligen stavgång, otroligt effektivt, även om det är lite pensionärsvarning haha men men. Har ätit riktigt nyttigt också och hyfsat regelbundet, go go go! Känns också rätt skönt att jag återfått kontakten med mormor dock har hon ju tyvärr en tendes att släppa det mest onödiga kommentarer, försöker ta det med en nypa salt men inte alltid så lätt. Nu har jag lagt mig till rätta i sängen ska nog hoppa i pyjamasen snart, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!