WHO Im I?

Vem är jag ? Just nu vet jag faktiskt inte vem jag är eller vart jag befinner mig iaf inte psykiskt, fysiskt är jag ju faktiskt barnvakt åt mina fina grabbar ....
Hur som helst fick frågan om jag är sjuk..jag har tampats med ätstörningar sedan jag var dryga elva år. Och vad det gäller maten i nuläget så försöker få till att äta så regelbundet som möjligt för att må bättre och även träna men det går sådär. Som sagt inte redo för Friskis men stavgång är något jag trivs med. Och i ärlighetens namn så fort jag tänker på sjukdomen ser jag det inte som en sjukdom, och det står stilla i mitt huvud, nog om detta. Vet verkligen inte vart jag befinner mig...

Sitter som sagt barnvakt ska snart laga mat... Köttfärssås men tror jag hittar något annat till mig och snart dyker förhoppningsvis lillebror upp och vill leka ... Och vi ska väl förflytta oss från soffan ut i det fina vädret. Har stavarna med och ska gå hem hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: åå okej jag förstår, jag finns här! Kram

2012-04-28 @ 15:44:48
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!