Framtiden

Regn , regn och mera regn...
Vaknade med sprängande huvudvärk återigen, men det var bara att trycka alvedon och bita ihop. Hade nämligen möte med mina kontaktpersoner från kommunen i förmiddags. Kände mig förvirrad och trött när vi ramlade in på mötet som visade sig bara vara med mig. Jag hade trott att det skulle vara fler människor där men så fel jag hade, haha. I alla fall fick information om ett projekt som heter "kom an" som börjar den 12 sep tom 12dec. Projektet går ut på att man ska få hjälp att komma på fötter efter sjukskrivning eller dylikt tillsammans med en grupp på typ 12 personer (läskigt) för att tex träna varannan vecka tillsammans, göra olika uppgifter tillsammans och individuellt samt att så småningom fall man känner sig redo börja plugga, praktisera eller jobba. Känner mig kluven ... För det är så att jag har ju mitt barnvaktsjobb som jag inte vill förlora men vet inte hur jag ska orka både och, vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!