Godmorgon ...?

Vaknade 4.20 för att vara exakt och då hade jag redan legat ett bra tag och vridit och vänt på mig. Drömde i natt igen, jag drömde konstigt, drömde om dn gammal kollega, gamla lärare, tunnelbanan... Skolan, massa konstigt. Nu är jag klarvaken... Eller nej jag är vaken men jag är trött, men för vaken för att sova igen. De tidiga mornarna som blir allt tidigare påminner mig om tiden på slutenvården, då jag var den enda som var vaken. Satt alltid i "min" fåtölj tidigt på morgonen och pratade med nattpersonalen, ibland bara stirrande i tomma intet och ibland skrattandes, och dem tyckte jag var hopplös som inte kunde sova, fick ju trots allt en hel del tabletter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!