Hektisk dag

Var helt död i morse och glömde nästan bort min bästa vän, herregud snacka lost brud. Hoppade i kläder och sedan trampade jag iväg på cykeln till centrum där det blev snack och en chailatte, sedan blev det lunchrush och jag blev stressad, så dagen har även bestått av många utmaningar. Direkt efter lunchen trampade jag vidare för att åka på fika med mina kontaktpersoner, hamnade i orhem och blottade mina tankar... Efter att ha legat en stund i sängen och funderat bestämde jag mig för att bita mig i tungan och hoppa på bussen mot min ängel Johanna, kände att hon var i behov av lite kärlek , med risken att bli hemskickad dock då jag vet att hon inte är något fan av överraskningar, men tror det gjorde gott, ångrar inget! Älskar dig baby<3 I'll fight with you through anything. (skall också skriva att jag åkte både tunnelbana och buss till brunnis, det var det värt, även om det var jobbigt) efter det spontana besöket hos brunnis hann jag krama om en annan vän i behov av stöd och få gråta ut, kändes bra! Nu försöker jag ladda om för morgon dagen och har stoppat i mig min dos av lugnande då kvällarna är värst just nu.... Känner mig spänd med ändå likgiltig för det som komma skall, det som händer i morgon är meningen, vågar inte hoppas och förbereder mig på det värsta så kan det bara bli bättre typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!