Ingen rubrik

Vad fan....?!
Mådde redan inget vidare och så  får jag veta att en nära vän är tillbaka på HDV på Mando, känns ju inte sådär jätte upplyftande, hoppas  hon kommer på fötter snabbt. Hon undrade också om jag ville komma och hälsa på eller om hon kankse kunde komma på permission till mig, då hon gärna ville ses (plus att jag tydligen glömde lite kläder hos henne när jag var och hälsade på henne i Lidköping tidigare i sommar). Skulle aldrig komma tillbaka till Mando igen, fan inte ens om jag fick pengar för det, alldeles för mycke minnen samt att jag skulle  skämmas så otroligt mycket då jag på något vänster känner mig extremt misslyckad för jag inte väger mindre än vad jag gör, inte för att jag egentligen har en aning omvad jag väger men ändå. Jag vet att detta är sjukt....men vad fan!?!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!