Irriterad!

Åh jag blir så jävla less....
Om det är något jag verkligen behöver göra för att må bättre är det att få träna. Vill inget hellre än att komma i gång och simma igen, men nej då ska det bli värsta diskussionerna här hemma....blir så jävla irriterad att jag inte ens finner ord just nu. Jag vill och jag ska simma, inte bara en gång i veckan eller ens bara två gånger i veckan som resten av min familj tycker, fuck it! Jag ska träna för att må bra för att trivas med mig själv, men verkar inte finns någon här som fattar det, hur fan ska jag kunna komma i form genom att träna en gång i veckan?!?!?! vad fan!!! Nej så jävla irriterad just nu.

Lagom fulla tjejer i Thailand- en utekväll jag sent kommer glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!