Vet varken ut eller in

Den har dagen har iop gått till att göra absolut ingenting ... Eller laga middag till lillebror och mig samt ta hand om disken. Bestämde mig för att äta samma mat som lillebror, slutade mindre bra då det vart köttbullar och makaroner.... Inte min komfort zon direkt. Ätit allt utom den de Senaste dagarna så verkligen inte mått bra. Nu har mamma köpt flingor så i morgon blir det förhoppningsvis bättre. Annars kommer mormor över och körde ett av sina förhör och jag vart bara jätte irriterad hon föreslog även att jag skulle komma och bo hos henne, vet varken in eller ut just nu. I morgon väntar fika eller något med mina kontaktpersoner och sedan träffa bästa Johanna, vilket jag längtar efter. I morgon ska bli en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!