Dec. 29, 2012

Vet inte riktigt vart jag ska börja... Vill inte ens gå och sova, kanske för att gårdagens natt var katastrof och dessutom har jag minst tusen tankar i mitt lilla huvud, kramar nallen hårt, vill bara gråta , vilket jag gjort mycket sedan jag kom hit... Orolig för min lilla tös, orolig för nyår, orolig eller mer förbannad jävla trött på min äckliga fula feta kropp...orkar inte mer. Ingen har inget att sätta emot vilket innebär att det är sant. Saknar min Johanna och min Daniel väldigt mycket!!


Kommentarer
Postat av: anna

Du är vacker tycker jag!!

Svar: Har svårt att ta in dessa fina ord, men jag tackar och bugar, det snällaste någon sagt till mig på väldigt länge. Förutom Johanna och familjen ;) I allla fall tack så jätte mycket vännen! <3
Fia

2012-12-30 @ 12:08:34
URL: http://boredasfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!