Det är inte lätt att vara på psyket..

Herregud jag är helt slut...lyckades somna och sova dryga timmen nu på kvällslkvisten innan middagen, fortfarande trött och seg, men är ju järngänget som jobbar natt så vill ju inte lägga mig för tidigt ....så nu sitter man här med en kaffekopp och försöker vakna till liv. Förutom det så funderar jag på vad som är bäst att göra på nyår....men fåt tänka på saken helt enkelt, vad är bäst för mig, hur bra jag nu är på att veta det men i alla fall, mycket som snurrar í mitt huvud...
Denna underbara artist har hjälpt mig genom många svarta persioder i mitt liv, det tackar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!