Julafton

Vet inte riktigt hur jag ska känna efter denna julafton som närmar sig sitt slut. Familjen är i fjällen och till råga på allt så pratade jag med mamma och känns som hon "skulbelägger" mig för att jag inte fick följa med. Slår vad om att hon tror att det var jag som valde bort familjen .... Men det finns alltid två sidor av alla historier och i det här fallet var valet inte mitt vilket kände skönt på något sätt. Hur som helst så har dagen inte bjudit på så mycket speciellt varit hemma hos Daniel och myst lite, sedan blev vi bjudna på julmat hos K Daniels kompis, mysigt men grymt trött tjej som varit vaken sedan halv fem i morse . Jag har abstinens efter rakhyvlar och blod... Det finns ingen känsla som slår den.


Kommentarer
Postat av: anna

God jul finaste tjejen!!
Joho du de finns bättre känsla än rakhyvlar och blod, men du har inte bara hittat det än! <3

Svar: God Jul och God fortsättning hjärtat! Jag hoppas du har rätt, men har en känsla av att du är erfaren...Tack för kramen föresten Johanna var precis här :) När jag kommer hem här i från ska bannemej du jag och Johanna åka pulka, snacka skit, dricka varm choklad :D Kärlek <3
Fia

2012-12-25 @ 11:34:36
URL: http://boredasfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!