Svar på kommentar

Hej,Åhh vad du verkligen va så söt o vacker 2 års sedan på Mando i Huddinge HDV...jag va en tärna bakom dig,o jag gillade verkligen dig,om du kommer ihåg mig Linda som hade Linda som behandlare?Jag har bott i England o vi brukade prata om allt kul,,,KRAM på dig
 
Svar: Hej Linda eftersom jag inte har din mejladress svar jag här öppet i bloggen hoppas det är okej. Tackar allra hjärtligast för de fina kommplimangerna, det värmer gott i hjärtat och självklart minns jag dig. Som du skrev pratade vi väldigt mycket med varandra om jobbiga saker men hade också väldigt roligt. Om du vill får du gärna höra av dig på min mejl [email protected]
 
Svar till anonym: Du frågade om min undervikt när jag gick på Mando, till att börja med hade jag en ganska normal vikt under min tid på HDV heldygnsvården, när jag sedan kom ut på öppenvården var jag inte redo för utmaningarna och ansvaret som det faktiskt var att vara på öppenvården vilket i sin tur ledde till att jag snart rasade i vikt väldigt snabbt, tänker inte gå¨in på exakt vad jag vägde eller hur det gick till men plötsligt var jag underviktig, inte som en anorektiker eftersom jag kämpat med bulimi och kräkningar men neråt gick det. Hoppas du är nöjd med svaret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!