Trött, Sliten och Orolig i kropen

Idag känner jag mig väldigt ängslig, gjorde det redan igår kväll. Hatar när jag inte vet eller egentligen kan styra över framtiden. Vill ha allt planerat och klart, men men det är trots allt inte verkligheten. Mår inget vidare idag förutom oron så känner jag mig så¨jävla fet, och ändå så försöker jag ju...alltså äta, men fan vad jobbigt det ska vara, ångest!
Nu ska jag försöka roa mig i lugn och ro med att kolla på sex and the city som pappa så snällt kom med igår. Känns helt sjukt att jag sitter här på avdelnigen och att familjen är på väg till Sälen.

Kommentarer
Postat av: anna

Var starkare nu än vad du någonsin varit så kommer du tacka dig själv sen för att du aldrig gav upp! <3

Svar: Tack för de fina orden gumman! Ska försöka vara stark, men idag känner jag mig verkligen liten och skör. <3
Fia

2012-12-23 @ 11:14:47
URL: http://boredasfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!