Förflyttning

Fick trettio minuter på mig att ta mitt pick och pack innan jag och en till patient skulle bli hämtade. Satt apatisk i bilen med noll koll på vart vi tog vägen, eller tja Haninge .... Det är oxå där jag befinner mig nu. Det har gått några dagar och jag hoppas jag inte behöver se fler nya ansikten nu, eller prata är så orkeslös. Haft besök varje dag av någon , framförallt mamma . Trots mycket liten ork har vi pratat en del, lagt pussel och jag och mormor började på världens fulaste Pärlplatta igår, även fått ett nytt pussel men så många bitar blir yr i huvudet ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!