Ingen rubrik

Växlar mellan apati och bara extrem trötthet...segt!
 Mamma tvingade upp mig i morse och ut för promenad med henne, mormor och min syster som hon också tvingade upp. Solen sken och det ligger fakiskt snö på marken. Skönt med en promenad trots allt inte lika kul att bli tvingad att äta lunch sen, men jag överlever. Just nu känner jag mig bara väldigt trött på mig själv...dippar, toppar och dalar. Dagen har inte direkt tagit mig någonstans och snart är det kväll...borde kankse orka göra snyggt i mitt rum, men orkar inte och så bllir det halvdant, känner också att jag skulle behöva ut och ta en promenad, rensa skallen. Vi får se vad som händer...ska försöka orka göra lite mer nytta i mitt rum, försöka duger antar jag, eller egentligen inte men skitsamma.....sedan får det bli en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!