Minnen

"Minnen kan vara som en tyst viskning eller som ett skrik som skär igenom allt"

Hade så mycket att skriva, så mycket i huvudet men antar att hjärnan slutat fungera så här dags.
Sov länge som vanligt, kom upp och fick dra i väg med en djälvla fart till Tyresö hälsan för att ta prover på tom mage, satan kände mig rätt dåsig efteråt och det gick riktigt segt att komma hem. Gick hem och vilade ett tag innan det bar av till Tess där jag spenderat eftermiddagen/kvällen och till och med natten kom hem för typ en halvimme sen.

 Det har varit en låååååång kväll men ändå så gick allt så snabbt. Vi har hunnit plugga och skratta åt alla knasiga argument och frågor, ibland kan det ju faktiskt vara kul med plugg, hehe. Kvällen har också bestått av otroligt mycket känslor, lyckades nästan äta middag men hamnade i total apati, tröttsamt lyckades ta mig tillbaka till verkligheten sakta men säkert, obehagligt. Vi har pratat mycket om allvariga och seriösa saker som vi har gemensamt, det är skönt att ha någon att prata med, någon som förstår. Som sagt det blev en lång kväll och vi hade säkert kunnat sitta HELA natten och nu är jag inte speciellt trött men sitter i alla fall hemma i min säng och bör överväga sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!