Varför blir det alltid så fel? och varför sover inte jag?

Vad är mitt problem? hur blev klockan över två och vad fan gör jag vaken??!!! Var ju trött redan innan middagen...

Känns som denna dag har varit väldigt upp och ner vänd med betoning på upp och ner. I morgon är det tisdag som jag ju så gärna ville ha bara för några dagar sedan men nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Gillar inte tanken på en ny läkare, gillar inte tanken på att jag verkligen behöver/måste gå dit vare sig jag vill eller inte om jag överhuvudtaget ska överleva resten av året som dessutom precis har börjat. Mest av allt känns det knas att jag vill inte vara ensam så mamma ska med, hon har ju alltid varit med förut och i morgon behöver jag henne mer än någonsin...kändes dock inte som hon förstod det. Åh allt känns så skevt bara, gillar inte tanken på att det känns som hon känner sig tvungen plus att vi inte pratar...wtf?! vette fan ens vad jag vill få ut av detta inlägg mer än att jag borde sova....men oroar mig över morgondagen. Vill ju verkligen men ändå så blir allt så fel.

Så mycket att förlora men ändå så mycket att vinna. Öppnna fan käften i morgon, våga.
Borde verkligen bara sova, i alla fall försöka men....nej jag är vaken och nu är klockan snart halv tre och det börjar kännas dumt att ens försöka, tänk om jag inte vaknar? åååååh...vad var mitt problem nu igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!