Fredag den 13

En mycket sjuk Fia på psyk i Januari 2012..
 
Igår var fredag den 13 och jag brukar inte vara skrockfull men igår var verkligen inte riktigt min dag. Jag fikade med en vän ute på notholmen, vilket var jätte trevligt men sedan började det åska och sedan kom det, regnet, det bara öste ner. Som tur var har min vänninna en väldigt snäll Sambo som kom och hämtade oss, där efter fortsatte min tur....inte, jag ramlade rakt i genom en jävla solstol, wtf???!?! vem gör det?!?! och som pricken över i fick jag ont i magen och pappa fick hämta mig, great. Kvällen fortsatte lite i samma anda....hade dock trevligt sällskap men vi pratade en del som drog upp gamla sår och jag visste inte vart jag skulle ta vägen med allt så det slutade inte allt för väl och sov som en kratta....men men idag är det lördag den 14 och jag ska kläa mig för att åka och sitta barnvakt åt storsysters yngsta lilla bustroll, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!