Gastroscopi ?

Fick börja dagen med att fasta eftersom gastro stod på mitt schema=köra ner en slang med kamera i magen=obehagligt! Fick dock lugnande medicin och smärtstillande medicin så nu känner jag mig rätt trött och groggy och vi ska inte tala om hur ont det gör att tugga, jävla käke=AJ! Nu ska jag väl hem och ta min medicin samt äta frukost, dock knappt haft någon aptit varken idag eller igår men får försöka i alla fall ... Om dryga timmen är det dags för dagens andra läkarbesök på Carema och sist men absolut INTE minst ska jag träffa mitt underbara energiknippe Brunnberg! Bjuder på en vinterbild såhär mitt i sommaren:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!