Igår åkte jag hem från landet och sedan var det fullrulle hemma. Passade även på att handla hem massa nyttigt mat och sedan är tanken att jag ska sätta igång med träningen!Först kom underbara Camilla med B och T, jag bjöd på kycklingsallad till lunch och så pratade vi och njöt vi av värmen, super . Sedan var det meningen att Tess skulle komma förbi men det vart lite ändrade planer. Tog en sväng på min nylagade cykel "röda faran" och drog till Emelie, vi kollade på film och efter filmen mötte jag upp Amanda gick en kortis och pratade om allt möjligt samt hade lite massagekväll, det fick avsluta dagen då jag sovit så dåligt och kände mig trött, somnade dock inte som jag hade hoppats på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!