Allting kommer bli bra igen?

Det kommer ordna sig det gör det alltid, eller? Just suttit i läkarsamtal och försökt utrycka min frustration och även min vilja, dock kan jag inte säga att jag känner mig förstådd snarare missförstådd. Kanske kämpar jag inte tillräckligt?! Kanske... Jag vet varken ut eller in . Vad jag vet är dock att jag är lovad att stanna veckan ut, men också att jag måste ta två nattperm, vilket inte känns lika bra. Nu ligger jag på mitt rum ensam och försöker ta in allt, försöker låta allt lägga sig, går sådär. Känner mig ganska äcklig ful fet you name it... Fan ... Ge mig mitt liv tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!