Det är inte lätt när det är svårt

Blev inte dagen D igår, utan är fortfarande kvar. Hade tydligen fått en mycket ovanlig biverkming på en av mina mediciner, levervärden var för höga eller vad det nu var så nu har jag fått byta medicin. Detta gav mig några nätter till, så får vi se vad som händer, ska få hembesök av kommunen imorgon också, mer än så vet jag väl egentligen inte, eller jo jag ska väl ha kontakt med Carema, för att ha ordentlig uppföljning på värden, vilket inte känns kul litar inte på dem för fem öre, så undrar om det finns några andra alternativ. Annars har jag blivit omplåstrad och gott om händertagen här, det är inte så farligt som det kankse ser ut på bilden, mest för att jag ska låta bli att klia sönder hela tiden....Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!