Nu tror jag inte längre på mig själv och jag har ingen annan än mig själv att skylla..

Allting kommer bli bra tillslut...om du bara låter allting vara.
Så mycket som snurrar i mitt huvud att jag håller på att bli tokig. Kan inte sluta tänka svarta tankar, det känns helt hopplöst. Vill prata med någon här...men inte vem som helst och vad ska jag säga..? För det första så är det inte lätt att bli tagen på allvar plus vad fan ska jag säga, jag längtar efter rakblad och blodet som rinner??!!! Känner mig rätt låg idag och igårkväll också, i alla fall lyckats sova...alltid något. Som sagt huvudet går på högvarv och jag oroar mig för att allting ALDRIG kommer bli bra, känner mig så ledsen och vilsen...vill bara ha mitt liv tillbaka! Rädd att han med stort H inte gillar den jag har blivit ....Rädd för att göra mamma och pappa besvikna, rädd för att åka hem, rädd, livrädd för framtiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!