Tappar fotfästet

I morgon är det dagen D. I morgon blir jag utskriven vare sig jag vill eller inte...så är det. Annars känner jag mig väldigt avtrubbad idag, precis som alla känslor ligger och gror där inom mig och snart sprängs bomben utan förvarning, lite creepy faktiskit. Känner mig helt enkelt smått zombiaktig. Kan ha en ganska logisk förklaring då jag vart vittne till en mindre rolig händelse här på avdleningen här om kvällen/natten. Plötsligt var jag liksom mitt uppe i allt, det var knytnävs slag, det var blod, det var kaos, det kom poliser, fyra stycken...och jag vart fast mitt uppe i allt, jag blev inte skadad mer än psykiskt...men fan vad läskigt det var, en bild som inte riktigt vill frigöra sig från min näthinna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINNS HÄR! <3

2012-06-27 @ 10:00:07
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!