Outhärdligt

Längtar ihjäl mig till fredag och tiden går alldeles för långsamt , vill bara bort! Och som jag nämnt tidigare är det inte min tid på året just nu utan tvärtom ... Gah! Förstår inte men sjunker lite, sakta och allt för tungt. Kunde nog inte känna mig mer obekväm just nu. Mamma tvingade mig mer eller mindre att skicka in de där jävla papprerna igår oxå ... Som jag skrev något hel flummit på så de lär ju tycka jag är dum i huvudet eller inte vilja hjälpa mig ändå och då lär mamma få spelet .... No good. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med allt just nu, så som sagt längtar efter en paus, ffs ge mig fredag !! Och så måste jag till läkaren i morgon oxå pga konstiga sår som min kropp kännt för att odla av någon jävla anledning och jag hatar läkare herregud ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!