Vårkänslor

Jupp vårkänslor som vanliga människor blir lyckliga av, sol och det går både mot varmare och ljusare tider . Men för mig brukar just den här tiden vara den värsta på året. Haft sådan otrolig ångest den senaste tiden och humöret svänger. Känner mig rätt värdelös just nu, försöker men går in i väggen, känner mig helt matt. Fick ett utbrott på pappa i förmiddags och sa att han var lika dum i huvudet som alla andra.... Bad dock om ursäkt senare. Är bara så trött på alla onödiga och nedlåtande kommentarer! Folk fattar inte att ord kan göra så jävla ont och påverka en på så många sätt...
Skulle vilja komma bort ett tag..helst av allt just nu skulle jag vilja träffa min extra familj i Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!