Elden

Kom i förmiddags med pappa tillbaka från nattpermissionen...som då inte gick något vidare. Mamma och Pappa håller med om att jag inte borde komma hem ännu utan att det är för tidigt, så pappa följde som sagt med och diskuterade, förklarade jag vet riktigt pratade med i alla fall, massa olika personer. Mått otroligt konstigt hela dagen, varit beredd på att ramla ihop flera gånger om. Vart jobbigt när pappa gick men vi får se vart det leder allt detta. Har varit minst sagt en tuff dag, dagar. Gjort dumma pinsamma saker, men nu är jag i alla fall omplästrad och en sten har lättat från mitt hjärta dock så är jag fortf orolig pga morgondagen....håll en tumme.

Just nu Saknar jag  min rumskompis som är på permis, men hon dyker förhoppningsvis upp snart, tomt utan henne. Dessutom lämnar mina änglar mig idag och i morgon också, kommer känna saknad. Tur att det finns internet och mobil så man kan hålla kontakten, framtiden kan bli sp'nnande. Trodde för övrigt att man inte kunde bli så bra kompis med någon på ett sånt här ställe men vi är som en liten familj, aldrig ensam och ställer upp. Fick en jätte fin bukettblommor av en av mina änglar, fyller ju år i morgon....så snälla håll en tumme att allt går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!