Fuck!

Känner mig återigen sviken av vården, jävla skit! Allt jag önskar är hjälp på vägen, verktyg och framförallt trygghet. Just nu är INTE hemma bäst, jag behöver allt stöd jag kan få och jag vill
Komma vidare men jag BEHÖVER hjälp hur svårt ska det vara?!@€"&@"!

Tvingades hem på nattpermis idag så ligger nu i min säng och varenda timme har varit turbulent, mest har jag varit arg, vilket inte känns helt rättvist mot min familj. Min älskade fina familj!!
Säckade ihop på sängen typ så fort jag kom hem...försökt kolla tv men helt
Meningslöst... Tappar fokus och hänger inte med alls, livet känns inte jätte roligt just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!