I thought I'll let you go, I was wrong!



Ångest, ångest och mera ångest.
Tror jag har förstört bpåde min mage och min matstrupe, bra jobbat tjejen.
Fick ett utbrott tidigare idag, vart så jävla arg, pallar inte. Tror dem seriöst att man njuter av att vara på psyket? eller att jag INTE vill vara hemma för att mina föräldrar inte vet vad dem ska göra? VAD FAN!?!? Idioti är vad det är, vart som sagt arg....försökte krossa ett glas men personalen hann komma och glashelvetet gick inte sönder...känner mig fortfarande arg och orolig på samma gång. Har dessutom ritkigt jävla dåligt samvete för att jag inte vill att familjen ska komma och hälsa på, jag vill men är inte så säker på att jag orkar, hur man nu inte kan orka umgås med sin familj, jag är hemsk, tål inte mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!