Ju mer dem spottar ju starkare kommer jag bli

Hur sjukt det än säkerligen kommer låta... Jag börjar nästan trivas här, trots den skyhöga ångesten, utbrott, tårar och panik så behöver man ALDRIG känna sig annorlunda.
Är dock rädd att bli för bekväm då skickar dem säkert ut mig i det okända och det känner jag mig inte helt bekväm med, så lite orolig är jag trots allt. Har nu dragit upp ärmar och byxben och sitter och schteker min bleka hy, haha! Lär ändå inte visa mig ute i sommar men ändå...tack och hej för nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tillslut började jag också känna mig hemma, det blir ju så. Du är på ett ställe där du verkligen blottar dig helt och man behöver inte hålla inne något, hoppas du får stanna ett tag till!

Sv: haha, greys är bäst! Har alla boxar ;) Kram!

2012-05-22 @ 16:36:31
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!