Lite turbulens

Bara lite turbulens , inta era platser, spänn fast säkerhetsbältena, luta er tillbaka, ingen panik, nödutgångarna hittar ni här och här.... Haha!

Varit väldigt stökigt på alla sätt och vis de senaste dagarna. Orkade inte blogga igår då allt var skit. Fick byta rum och skulle sova tillsammans med en helt okänd människa, plus att jag har jävligt svårt med förändringar, och dessutom sköttes det jävligt dåligt, personalen var rätt otrevliga och det var ord och inga visor, noll respekt, förjävligt! Fick panik och bröt ihop totalt, tårarna bara sprutade, kunde knappt andas. Den trygghet som jag kännt var som bortblåst, och dessutom var mormor här och fick uppleva all denna kaos, tror aldrig hon sett mig så ledsen eller jag henne så ledsen ... Allt löste sig tillslut, tur att det faktiskt finns människor som bryr sig och kämpar för min skull, tack! Var som sagt rätt matt... Helt jävla död efter allt rabalder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!