Open road

Vaknade runt tre tiden i natt, min nya granne snarkar något förjävligt ...
Lätt att somna om, hör ironin . Vilket
Jävla helvetes dag det har varit hitills, chockades rejält när en annan patient blev fastspänd i en säng, jag fick panik och började gråt, hon är ju min vän, hemskt! Trodde inte sådant existerade?!?!?!

Förutom detta är jag väldigt orolig, oron stiger mig åt huvudet, blir galen och alla jävla röster som skriker på mig. Vart orolig sedan igår, så jobbigt allting. Kan inte fokusera på något alls just nu, skit irriterande! Fittångest ! Nu sitter om inte patienter så nästan alls i personalen och tittar på lilla prinsessan
Estelles dop, en riktigt söt bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!