20 november

Ingenting idag har riktigt blivit som tänkt och efter jag väl hade vaknat till liv vid klockan två så blev det en rejäl dipp och jag bara orkade inte. Skulle tagit en promenad med Daniel ( hans förslag) men tror inte det blir av... Haha tji fick jag han smsa precis när jag skrev detta. Nu är det dock så att min Anna är strax här:) och vi skall väl mysa i mitt stökiga rum och jag i pyjamas haha och snacka lite, var ett bra tag sedan vi sågs, sedan får vi se om det kanske blir en kvällspromenad med Daniel, skulle faktiskt vara väldigt skönt!


Kommentarer
Postat av: karin

Va har du för diagnoser?

Svar: Jag har bulimi, jag har borderline, jag har agorafobi, paniksyndrom, socialfobi, depression och nu verkar det som om de även ska kolla om jag har vuxenADHD....mejla mig gärna om du har fler frågor:) [email protected] kram
Fia

2012-11-20 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!