De senaste dagarna

Hej på er... Dålig uppdatering så här kommer en liten sammanfattning av måendet och händelserna de senaste dygnen. Hade ju ett lyckorus här förra veckan denna vecka har tyvärr inte fortsatt i samma anda. Jag har vågat utmana mig själv galet mycket...i måndags hade jag mitt andra besök på borderlineenheten, pratade bl.a. om förhållanden och jag berättade om våldtäkten som skedde för snart sex år sedan, (en berättelse som jag funderar på att delge här på bloggen, kanske kan hjälpa någon annan i samma sits?)det var ett helvete att ta sig hem från KS, massa folk på bussen, lyckades hitta en sittplats som jag senare lämnade åt en man med käpp, så plötsligt stod jag där intryckt bland alla människor , skakade som ett asplöv och paniken växte, som tur var kunde jag ringa A-C och prata, det hjälpte och jag klarade mig hela vägen hem. Igår åt jag pasta, en hel dl, låg och grät efteråt ... Visste inte vart jag skulle ta vägen och tycker det är pinsamt och jobbigt att skriva att jag åt pasta, men det gjorde jag. Känt så inspiration att leva och utmana mig själv av både Johanna och isa (vars blogg jag stalkar haha) så igår blev det som det blev och jag skäms istället för att vara stolt. Annars har jag inte haft kraft att ens ta mig ur sängen de senaste dagarna... Idag påbörjade jag dock ett projekt med mitt klientombud och efter det lagade jag mat och åt på "unga vuxna", visste att det skulle bli en utmaning speciellt efter som jag inte kunde behålla frukosten i morse, tyvärr föll middagen samma öde och lunch vart det inte ens någon:/ ja det vart ju en lång sammanfattning men såhär är det just nu. Ringde även till ScÄ och skällde på dem men dem hänvisade till carema så det blir nästa projekt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!