Det var inte meningen

Igår bestämdes det tyvärr att det inte blir någon Egypten resa ... Av flera olika anledningar...Men jag ser det som så att det var helt enkelt inte meningen att vi skulle komma i väg. Allt har en mening , vilken vet jag inte, men någon finns det, det är jag säker på.

Träffade mitt klientombud À-C igår, vi gick på loppis och tog en kaffe och pratade massor, hon är verkligen underbar. Idag har jag inte mått så bra, mest legat i sängen och sovit till och från, gjort dumheter, ljugit om att jag ätit fast jag inte gjort det... Jag borde kunna bättre än såhär, men mat smakar skit just nu, vill inte ha.... Var även hos läkaren idag för att skriva lite papper och han skulle skicka en remiss till borderline enheten, allt går så jävla långsamt och känns ohållbart. Det är rörigt hemma, jag är för mycket ensam, gör saker jag inte borde... Jag borde kunna bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!