En hejdundrande kväll

Utgången igår blev av trots allt, var otroligt obekväm i början satt som en tyst mus i flera timmar, många nya människor, var på väg hem vid tio men med lite pepp av min bästa Johanna och lite eller kanske ska säga mycket alkohol var jag som ny. Pratade vilt om sex och och hångel, och kvällen bjöd på en hel del skratt och glädje. Det blev inte en öl utan många och prövade även något gott som var mycket spännande nämligen jelloshots. Det var som sagt mycket folk men klickade lite extra med en speciell och plötsligt tyckte jag bara att det passade sig med lite hångel , haha, väldigt mysigt iaf, känner mig ganska fri vilket jag inte är vad vid när man varit i ett förhållande 5 år. Det skulle bli en tidig kväll men det blev det verkligen inte och vägen hem var något skakig , fick besök av snälla väktare när jag pinsamt nog stod och spydde på gullmarplan, och jag har ingen aning om hur jag lyckades ta mig dit, väktarna frågade om jag ville till Maria pol, haha nej tack en gång är tillräckligt, dem såg i alla fall till att jag kom på bussen ordentligt och önskade mig en trevlig kväll och att jag skulle ta hand om mig, haha! Och kvällen slutade inte där, hade lite problem med bussen så hamnade nästan i stan, men hem kom jag tillslut efter mycket om och men, galen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!