Ett besök på KS och borderlineenheten

Var ju något sliten i morse och det var inte lätt att få upp pappa men till sist kom vi iväg till KS i alla fall. Det var sådana jävla köer så kom nästan en halvtimme försent men det gick väl bra ändå. Fick svara på massa frågor och fick en massa information de ska helt enkelt utreda om jag passar för deras behandling vilket inte är säkert och om jag skulle bli aktuell kommer jag att få vänta minst två- tre månader innan det ens blir aktuellt, segt! När jag kom hem somnade jag och missade mitt möte med A-C, så jävla pinsamt .. Ska ringa och be om ursäkt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!