Heldag med Sanna<3

Det har varit en Känsloladdad dag på gott och ont. Mötte upp Sanna i skäris vid två halv tre för en mysfika på Billströms, sedan vart det shopping i centrum ... Borde verkligen ha shoppingförbud men köpte trots allt saker jag var i behov av nämligen en ny bh och trosor, som hittat, Sanna köpte en t shirt till sin far som fyllde år. Utanför centrum hände en rolig grej, de säljer blommor på torget och jag tänkte jag skulle fråga hur mycket de kostade men innan jag ens hann tänka tanken sa han som stod där vid rosorna att vi fick dem, gulligt så blev två buketter :) eftersom Sanna skulle åka hem till Umeå ville jag spendera så många timmar som möjligt med henne så följde med hem och det blev tacomiddag och packning och sextalk... Alltid! Åt för mycket och fick rejäl ångest ville verkligen bara spy.... Fy fan, kramades lite med Sanna och försökte att inte tänka men ångesten ville inte lämna mig i fred. Vid halv nio var det dags att säga hej då, gjorde lite ont i hjärtat har varit så skönt att ha henne nära.... Norrland är långt bort:(
Bjuder på en gammal bild från typ 2008 eller något när jag och Sanna var i London ....


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gulleplutten min!

2012-11-26 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!