I'm trying

 
I hopp om att denna dag ska bli en bättre än gårdagen har jag nu satt på min "pepplista" på spotify, pepp, pepp! Sov ingenting i natt, men har i alla fall lyckas sova si så där tre timmar nu på förmiddagen. Känner migg så otroligt icke självständig just nu, har inga pengar, så måste låna pengar om jag ska kunna fullfölja dagens planer, och självklart blev det tjafsigt direkt när jag frågade om jag kunde låna pengar av pappa, orkar inte, så nu har jag stängt in mig på mitt rum, vet verkligen inte hur jag ska få det här att gå ihop. Ska till försäkringskassan på fredag i alla fall, men kommer ju dröja innan jag får några pengar från dem...sucks.  Borde förbereda mig för bussträning som sker om en och en halvtimme, dags att klä på sig kankse? Får se om jag får ihop kvällen, vill ju faktiskt komma ut, Sanna är ju trots allt i el stockholmo nu....och det vankas utgång, vill, vill. Första problemt är att jag behöver något att klä på mig och sedan ska man ju kunna betala dricka också....får se hur detta slutar får väl krypa och be pappa om pengar igen, gah!
 
För att jag saknar min soulmate, min Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!