Kvällens räddning

Hade krypt i pyjamsen och tårarna kom, då fick jag ett sms, det var min fina Amanda, precis när jag behövde det . "jag saknar dig!" och plötsligt hade jag hoppat ur pyjamsen och i kläder och befann mig ute i regnet på väg hem till min gamla vän. Amanda och jag har känt varandra sedan barnsben men nu var det flera månader sedan vi pratade så som ni förstår hann kvällen bli natt och vi hade mycket att ta igen så massor med snack och vi roade oss också med nostalgi och "kollade" på skilda världar, kvällens räddande ängel. Vill också be min fina Johanna om ursäkt för kvällens felsteg ... Älskar er båda mer än ord kan beskriva!


Kommentarer
Postat av: isa

Du är inte alls nån stalker, det är ju kul med kommentarer, därför jag bloggar :)

tusen tack för dina fina ord. Hoppas du hittar kraft och motivation att kämpa. Ta hjälp av dem runt dig.. se inte ner på dina egna framsteg, det är superbra!! Våga tro på att du är stark! kramar

2012-11-28 @ 14:34:42
URL: http://cookiedough.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!